website
BESPLATNA DOSTAVA ZA NARUDŽBE IZNAD 49 €!

Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja Jan Rihtarič sp, online prodaja sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i preporukom Gospodarske komore za elektroničko poslovanje. Savjetujemo Vam da prije kupnje pažljivo pročitate niže navedene uvjete poslovanja jer njihovim korištenjem izražavate suglasnost s navedenim uvjetima.

Definicija

Korisnik je fizička ili pravna osoba koja koristi ili kupuje putem web stranice mojibaloni.hr. Sukladno ovom stavku, na kupce fizičke osobe primjenjuju se odredbe Zakona o zaštiti potrošača. Jan Rihtarič sp, a korisnici ovim Općim uvjetima poslovanja reguliraju međusobne obveze kupnje putem internet trgovine. Korištenjem stranice mojbalon.si svaki korisnik se slaže da je upoznat s općim uvjetima poslovanja te da se s njima u cijelosti slaže. Slanjem narudžbe u bilo kojem obliku smatra se da u cijelosti prihvaćate ove Opće uvjete poslovanja.

Opće informacije

Jan Rihtarič sp

Mariborska cesta 96a

2312 Orehova vas

Slovenija

Upisano u poslovni registar 17.08.2023

registarski broj: 9453571000  

PIB: 91069246  

TRR: SI56 0400 0028 0681 663 (otvoren u Nova KBM dd)

www.mojibaloni.hr

Email: info@mojibaloni.hr

Broj telefona: 00386 51 333 610

Dostupnost informacija

Tvrtka se obvezuje kupcu uvijek pružiti sljedeće podatke:

-identitet tvrtke (naziv i sjedište tvrtke, matični broj)
-kontakt podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, adresa, telefon)
-bitne karakteristike dobara ili usluga
-dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga ponuđena na web stranici trebala bi biti dostupna u razumnom roku)
-uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke)
-sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno navedene
-način plaćanja i dostave
-vremenska valjanost ponude
-rok u kojem je još moguće odustati od ugovora i uvjete odustajanja; osim toga, također o tome košta li i koliko kupca vraća proizvod,
-objašnjenje postupka reklamacije, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za korisnike.


Cijene i valjanost ponude


Sve cijene su izražene u eurima i ne uključuju PDV (sukladno čl. 94. ZDDV-1. Cijene su konačne, osim ako nije drugačije navedeno. Cijene se mogu promijeniti bez prethodne najave. Greške su moguće i za iste ne preuzimamo nikakvu odgovornost, osim pogreške u proizvodu ili usluzi. Ako je cijena proizvoda ili usluge koju ste naručili netočna, obavijestit ćemo vas i ponuditi vam mogućnost kupnje po ispravnoj cijeni koju ćemo vam također ponuditi. Nećemo prodavati proizvoda ili usluge po cijeni koja bi bila štetna za tvrtku da je kupac na vrijeme obaviješten o nedostatku i konfiguracije bez prethodne najave. Slike proizvoda ili usluge su simbolične, ne predstavljaju stvarno stanje i ne jamče proizvod značajke.

Ažurnost podataka

Administrator čini sve kako bi osigurao da stranica sadrži točne i ažurne informacije o proizvodima, cijenama i inventaru. Međutim, ne preuzima nikakvu naknadu ili drugu odgovornost za pogreške u sadržaju web stranice. Ukoliko korisnik kupnje smatra da su podaci netočno prikazani, može o pogrešci obavijestiti upravitelja putem kontakt podataka ili e-mail adrese. Administrator također nije odgovoran za povremeni neuspjeh kupnje i nemogućnost pristupa.

Proces naručivanja

Naručivanje se vrši online 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Korisnik odabire i naručuje proizvode ili usluge dostupne na web stranici. Kada korisnik odabere proizvod ili proizvode s računom, klikne na gumb za završetak kupnje, unese potrebne podatke o platitelju ili primatelju i plaćanje. Nakon predaje narudžbe, korisnik na svoju e-mail adresu dobiva potvrdu da je narudžba prihvaćena. Kupac je dužan obavijestiti voditelja stranice o svakoj promjeni ili otkazivanju narudžbe na e-mail adresu info@mojibaloni.hr, gdje mora unijeti podatke o platitelju i broj narudžbe. Ukoliko kupac ne otkaže narudžbu, naručeni proizvodi se pripremaju i predaju GLS na dostavu u dogovorenom roku. Narudžba je izvršena kada kupac primi sve naručene proizvode.

Minimalni iznos kupnje

Minimalni iznos kupnje je 10 €, ne uključujući troškove dostave.

Otkazivanje kupnje i povrat robe

Kupac ima pravo vratiti kupljenu robu bez navođenja razloga za svoju odluku. O namjeravanom povratu kupac je dužan pisanim putem obavijestiti ponuđača najkasnije u roku od 14 dana od primitka robe na e-mail adresu info@mojibaloni.hr ili pisanim putem na adresu sjedišta tvrtke. Ova poruka se smatra odustajanjem od ugovora. Kupac tada robu mora vratiti najkasnije u roku od 14 dana od pismene obavijesti o povratu. Vraćeni proizvodi ili usluga moraju biti u izvornom stanju, roba mora biti u izvornoj kvaliteti i količini, nekorištena i neoštećena (osim u slučaju reklamacije zbog materijalnog nedostatka). Kupac snosi samo troškove dostave za povrat robe. Uz povrat je potrebno priložiti kopiju originalnog računa koji dobivate po primitku robe. Kupoprodajnu cijenu vratit ćemo Vam najkasnije u roku od 14 dana od primitka robe ili usluge istim načinom plaćanja kojim je izvršena originalna transakcija ili prijenosom na Vaš transakcijski račun.

Jedina iznimka su baloni s helijem. Reklamacija balona s helijem moguća je samo neposredno po primitku i samo ako je greška nastala na našoj strani, također nije moguće otkazati narudžbu balona s helijem niti njegov povrat jer bi time tvrtka mogla biti financijski oštećena, odnosno odmah nakon potvrde vaše tvrtka je već započela proces nabave i proizvodnje ovih proizvoda.

Kupac nema pravo odustati od ugovora jer je predmet kupnje proizvod koji je proizveden prema točnim uputama kupca, koji je prilagođen njegovim osobnim potrebama, koji zbog svoje prirode nije pogodan za povrat, te je pokvarljiva ili kojoj je već istekao rok trajanja.

Pritužbe

Potrošač ima pravo podnijeti prigovor ako je s naše strane došlo do pogreške, to je.:


- proizvod nije pravi,

- proizvod je dostavljen na krivu adresu,

-Ili da proizvod ima STVARNI KVAR. Na odgovornost za stvarne pogreške primjenjuju se odredbe zakona kojim se uređuju obvezni odnosi, ako ovim zakonom nije drugačije određeno.

Greška je stvarna:

-ako stvar nema svojstva potrebna za njezinu normalnu uporabu ili za promet;
-ako stvar nema svojstva potrebna za određenu namjenu za koju je kupac kupuje, a koja je prodavatelju bila poznata ili je morala biti poznata;
-ako stvar nema svojstva i svojstva koja su izričito ili prešutno ugovorena ili propisana;
-ako je prodavatelj isporučio stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model pokazan samo radi obavijesti.


Prikladnost robe za uobičajenu uporabu procjenjuje se u usporedbi s običnom robom iste vrste i uzimajući u obzir sve izjave prodavatelja o karakteristikama robe koje je dao prodavatelj ili proizvođač, posebno putem oglašavanja, prezentacije proizvoda ili indikacija na sama roba.

Potrošač može ostvariti svoja prava iz materijalnog nedostatka ako o nedostatku obavijesti prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. U obavijesti o pogrešci potrošač mora detaljno opisati pogrešku i omogućiti prodavatelju da pregleda artikl.

Na odgovornost za stvarne pogreške primjenjuju se odredbe zakona kojim se uređuju obvezni odnosi, ako ovim zakonom nije drugačije određeno.

Za sve reklamacije pišite nam na info@mojibaloni.hr

Pristup spremljenom ugovoru

Nakon izvršene narudžbe na internetskoj trgovini, ugovor odn narudžba stiže na e-mail adresu trgovca i klijenta. U svakom slučaju, izvršena narudžba pohranjuje se na serveru i u sjedištu tvrtke te se može ponovno poslati kupcu internetske trgovine na njegov zahtjev.

Pritužbe

Budući da poštujemo važeće zakone o zaštiti potrošača, imamo učinkovit sustav rješavanja pritužbi. U slučaju problema, možete nam pisati na e-mail adresu info@mojibaloni.hr . Nakon zaprimanja prigovora, najkasnije u roku od pet radnih dana obavijestit ćemo Vas koliko će trajati njegovo rješavanje te Vas obavještavati o tijeku postupka. Također se obvezujemo dati sve od sebe da se eventualni sporovi riješe sporazumno.

Metode Plačanja

Korisnicima nudimo različite načine plaćanja i to:

- putem Paypal online sustava plaćanja,

- kreditnom ili bankovnom karticom ili Apple Pay novčanikom, putem Stripe sustava


- plaćanje GLS prilikom preuzimanja paketa.

Jedina iznimka su baloni s helijem, za koje dopuštamo samo plaćanje virmanom, Paypalom ili kreditnom ili bankovnom karticom putem Stripe sustava.

Dostava

Rok isporuke za proizvode koji su na zalihi obično je 2 do 3 radna dana nakon primitka narudžbe.  Naručeni proizvodi ili usluge bit će otpremljeni čim budu na skladištu, osim ako nije drugačije dogovoreno. Naručene proizvode dostavit će GLS. Kurir će dostaviti paket na odabranu adresu za dostavu. Ukoliko niste prisutni prilikom dostave paketa, dogovorit čete drug način za preuzimanje paketa. Proizvodi će biti isporučeni u odgovarajućoj ambalaži. Trošak dostave je 4,90€ ili je samo ona besplatna za sve kupovine od 49,00€ nadalje.

Zaštita osobnih podataka

Sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka, tvrtka je dužna štititi osobne podatke korisnika internetske trgovine. Administrator se obvezuje trajno čuvati sve osobne podatke korisnika te će ih koristiti isključivo u svrhu ispunjenja narudžbe (slanje obavijesti o narudžbi, slanje ponuda i računa) i ostale potrebne komunikacije. Podatke korisnika ni pod kojim uvjetima nećemo predati neovlaštenim osobama. Kupnjom korisnik ovlašćuje administratora da prikuplja i koristi osobne podatke unesene prilikom narudžbe. Svi podaci koje daje korisnik namijenjeni su isključivo poslovanju upravitelja, koji se ne prosljeđuju u druge svrhe niti trećoj strani. Ne odgovaramo za točnost podataka koje korisnik unese prilikom narudžbe u izborniku Kupnja.

Iznimno otkrivanje osobnih podataka

Podaci koje upravitelj prikuplja i obrađuje bit će objavljeni samo ako je tako propisano zakonom o zaštiti osobnih podataka ili u dobroj vjeri da je to potrebno za postupke pred sudovima ili drugim tijelima državne vlasti.

Komunikacija

U slučaju problema ili nejasnoća u korištenju i eventualnoj kupnji proizvoda, upravitelj zadržava pravo kontaktirati korisnika putem sredstava daljinske komunikacije. Oglasne e-pošte bit će jasno i nedvosmisleno označene. Pošiljatelj će biti jasno vidljiv, a razne kampanje, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve. Također, bit će jasno definirani uvjeti sudjelovanja u njima. Također će biti jasno predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka, a želja korisnika da ne prima oglasne poruke bit će izričito uzeta u obzir.

Dodajte napomenu uz narudžbe
Dodajte kupon

Što tražite?